KardioVsStrength

Aerobna vadba igra ključno vlogo pri preprečevanju bolezni in sicer od bolezni srca in kapi do ravni sladkorja v krvi in ​​sladkorne bolezni, povečuje vašo življenjsko dobo, izboljšuje kognitivno zmogljivost in obvladuje čustva, kot sta depresija in tesnoba, ki lahko vplivajo na vašo kakovost življenja. Kako pomembni pa so treningi moči v sklopu vašega treninga? Po mnenju Harvard Health Research je dodajanje treninga moči vašemu treningu bistvenega pomena za ohranjanje mišične mase, ki se s staranjem zmanjšuje za 3-5% vsako desetletje in jo je veliko težje obnoviti enkrat po 60. letu starosti, ter zmanjšati vaše sposobnosti za mišično moč, ko se starate. Med ohranjanjem moči v poznejših letih vadba moči pospeši tudi vaš metabolizem, kar pomaga pri izgorevanju kalorij tudi v prostem teku. Majhen napor dodajanja treninga za moč redni vadbi pomeni tudi izgubo nekaj dodatnih kalorij, ko boste sedeli za pisalno mizo ali kasneje poležavali na kavču!

V drugi študiji, ki jo je izvedel Harvard T.H. Šola za javno zdravje Chan, so imeli zdravi moški, ki so kardio treningu vsak dan dodajali le 20 minut treninga z utežmi manj starostnega povečanja trebušne ali “visceralne” maščobe, ki obdaja vitalne organe v primerjavi s svojimi kolegi, ki so se osredotočali le na kardio ali aerobno vadbo. Če vam to kot razlog ni dovolj, je trening moči tudi pomemben za zmanjšanje tveganja za sladkorno bolezen, uravnavanje visokega krvnega tlaku in povečanje energetskih struktur ali mitohondrijev v celicah.